måndag 16 juni 2014

Psykiskt sjuk äntligen lämnad till tryck

Så var det gjort.

Hade ångest inför det hela dagen igår. Började bråka med min sambo om tvätten. Sen stängde jag in mig i vårt arbetsrum och byggde med Lego resten av dagen.

Vaknade klockan 05:58 i morse (brukar gå upp klockan 8 ...). Mådde så sjukt dåligt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Sen på jobbet höll jag verkligen på att smälla av. Hade helt glömt bort hur man gör med ICC-profiler. Sen upptäckte jag att pdf:erna som jag gjorde utifrån ICC-profilen blev lågupplösta. Det gjorde mig inte mindre nojig, fast jag gjorde nya högupplösta. Höll på att bryta ihop flera gånger.

Nu är jag hemma med 100 % ångest. Kul detta att göra böcker. Kommer inte lugna ner mig förrän jag har boken fysisk i handen. Så nojig över att något ska gå snett.

Men nu finns det inte så mycket mer att göra. Förhoppningsvis märker tryckeriet om något är fel ...